وزیراعظم نے کنسٹرکشن انڈسٹری کیلئے ایمنسٹی اسکیم سے فائدہ اٹھانے کی ڈیڈلائن واضح کردی

0
9

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے تعمیراتی صنعت سے مطالبہ کیا کہ وہ 31 دسمبر کی ڈیڈ لائن سے پہلے اپنے فائدے کے لئے شروع کی گئی ایمنسٹی اسکیم سے فائدہ اٹھائیں جو کہ ملک میں جاری کورونا وائرس کے منفی معاشی اثرات کی روشنی میں شروع کی گئی ہے۔

وزیر اعظم نے تعمیراتی صنعت سے وابسطہ افراد سے کہا کہ وہ اب اس اسکیم کو بروئے کار لائیں، کیونکہ ملک پر فنانشل ایکشن ٹاسک فورس (ایف اے ٹی ایف) کی جانب سے عائد اقدامات کی وجہ سے ڈیڈلائن کے بعد حکومت کیلئے اسی طرح کا پروگرام متعارف کرانا ناممکن ہوجائے گا۔ انہوں نے یہ تبصرہ ہاؤسنگ اینڈ تعمیرات سے متعلق قومی رابطہ کمیٹی کے پہلے اجلاس کے بعد پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

مذکورہ بالا اسکیم اپریل میں واپس شروع کی گئی تھی ، جب حکومت نے تعمیراتی صنعت اور رئیل اسٹیٹ کے لئے مراعات پیکیج کا اعلان کیا تھا جس سے لوگوں کو اپنی آمدنی کے ذرائع ظاہر کیے بغیر سرمایہ کاری کرنے کی اجازت ہوگی۔

اس سے ایف اے ٹی ایف کی گرے لسٹ سے اپنا نام ختم کرنے کی پاکستان کی سابقہ ​​کوشش کے بعد – ملک کو تمام ضروری تبدیلیاں کرنے کے لئے اپریل تک کا وقت فراہم کیا گیا تھا۔ تاہم ، کورونا وائرس وبائی امراض کے پیش نظر ، اس آخری تاریخ کو بعد میں اکتوبر تک بڑھا دیا گیا۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here