اہم تریننقطہ نظر

حکومت کے تعمیراتی شعبے کیلئے لیے گئے اقدامات شعبے میں بڑی سرمایہ کاری لائیں گے – ایکسپریس ٹریبیون

لاہور: وفاقی حکومت کے تعمیراتی شعبے کی حوصلہ افزائی کے فیصلے سے کئی شعبوں میں سرمایہ کاری کی راہیں کھل گئیں۔ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی حکومت نے نجی سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کے لئے بلخصوص اس شعبے کی سہولت کے لئے متعدد اقدامات کیے ہیں

ایکسپریس ٹریبیون کے مطابق ، حکومت نے نہ صرف زمین کی منتقلی کے لئے اپنے محصول ٹیکس کے تناسب کو کم کیا بلکہ متعدد مختلف محکموں کی مداخلت اور سرمایہ کاروں سے حاصل ہونے والی آمدنی کے ذرائع سے انکوائری کو روکنے کے لئے کیے جانے والے اقدامات نے بھی تعمیراتی شعبے میں سرمایہ کاری کو فروغ دیا۔

پچھلے ایک ماہ سے ، بڑے شہروں میں اراضی کی قیمتوں میں اضافہ ہو رہا ہے ، خاص طور پر ان علاقوں میں جہاں تعمیرات کی اجازت ہے۔ مزید یہ کہ شرح سود کم ہونے کی وجہ سے بہت سارے پاکستانی بھی اپنے فنڈز بینکوں یا سیونگ اکاؤنٹس سے رئیل اسٹیٹ کی طرف منتقل کرتے ہیں۔

اطلاعات کے مطابق رہائشی پراپرٹی کے کرائے کے ریٹس کے ساتھ ہی لاہور ڈیفنس ہاؤسنگ اتھارٹی (ڈی ایچ اے) کی اراضی کی قیمتوں میں ایک ماہ میں 30 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

پی ٹی آئی حکومت کے ابتدائی دنوں کے اقتدار میں آنے کے بعد ، غیر منقولہ جائیداد کی مارکیٹ میں شورش پیدا ہوگئی کیونکہ آمدنی کے ذرائع کی تحقیقات سے سرمایہ کاروں میں خوف و ہراس پھیل گیا اور اس نے اس شعبے کو بری طرح متاثر کیا۔ پیسہ کی گردش رک گئی ، اور معیشت کے تقریباً دوسرے تمام شعبوں میں اس کا ایک زبردست اثر نظر آرہا تھا کیونکہ کالے اور سفید دونوں پیسے کی گردش معیشت کے کسی بھی دوسرے طبقے سے کہیں زیادہ بڑی ہے۔

بیرون ملک مقیم سرمایہ کاروں کے پاس بھی اب اگر وہ اپنا مال غیر منقولہ جائیداد یا تعمیراتی شعبے میں رکھنا چاہتے ہیں تو ان کا قانونی احاطہ ہوگا۔ اسٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) نے بھی اس شعبے میں بیرون ملک سرمایہ کاروں کے حق میں اپنی ہدایات دی ہیں۔

Tell to Others
0Shares
Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker